Přihlášení

DODÁNÍ

Cena dopravy na území ČR je 140 kč při platbě online nebo převodem, 170 kč při platbě na dobírku. Pro objednávky od 3500 kč je doprava ZADARMO bez ohledu na způsob platby.

Všechny objednávky prostřednictvím našeho obchodu jsou dopravovány GEIS PARCEL CZ, GEIS CARGO CZ, DB Schenker PL, RABEN PL nebo DHL PL.

Každá zásilka odeslána z našeho skladu je kontrolována a balená přes 2 osoby, které kontrolují zda výrobek není poškozen a nemá výrobní vady. Teprve po kontrole, je výrobek zabalen. Každé balení je pečlivě přelepeno páskou s logem naší firmy. Každá zásilka je pojištěna a v případě potřeby je transportována za specifických podmínek "Pozor sklo".

DOPRAVA A DODÁVKY

Zboží je většinou zabaleno a vyexpedováno z našeho skladu v Polsku do 48 pracovních hodin. Celková průměrná doba dodání od data vyvoření objednávky je do 5-7 pracovních dnů. Upozornění: vzhledem k jedinečnosti našich produktu se stává, že některé z nich vyžadují čas na dopravu, což může opozdit dodávku. V takovém případě je klient informován o prodloužení doručovací lhůty.

Pozor: v období před Vánocemi se může doba dodání vzhledem k náporům zásilek jak u prodejců, tak u doručujících kurýrů prodloužit až na 14 pracovních dnů. Dodací lhůty před Vánocemi nejsme schopni nijak ovlivnit ani urychlit. V momentě, kdy nejsme schopni již zaručit doručení do Vánoc, umisťujeme na stránky info.

Zboží "na objednávku" bude dodáno ve lhůtách dohodnutých mezi stranami.

V den odeslání Vaší objednávky obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání objednávky a sledovací číslo zásilky a jméno kurýrní společnosti. Pohyb objednaného produktu můžete zjistit na internetových stránkách kurýra - stačí zadat číslo do sledování.

Jakmile je zboží předáno kurýrovi, informace o přibližném datu dodávky má výhradně kurýr. V otázkách ohledně data a času doručení JIŽ ODESLANÉ ZÁSILKY se prosíme obracejte na infolinku daného kurýra.

Kurýr zajišťuje dodání zásilky během 1-2 pracovních dnů, po přípravě zásilky k odeslání. U mezinárodních přeprav je tato doba prodloužena na 3-4 pracovní dny. Balíky jsou dodávány od 8 - 16 hod. Pokud v těchto hodinách pracujete, balík může být odeslán na místo Vašeho pracoviště, chcete-li to provést, zadejte jinou doručovací adresu v objednávkovém formuláři.

Zkontrolujte balíky - balíky otevírejte v přítomnosti kurýra a zkontrolujte jestli souhlasí objednávka a zda objednaný výrobek nebyl během přepravy poškozen. V případě poškození, sepsat protokol s kurýrem.
"Protokol o škodě"- specifikovat, jak je zboží poškozeno. Původní protokol zašlete nám (e-mailem na [email protected] ), po obdržení písemnosti Vám do 5 pracovních dnů zašleme na naše náklady nové výrobky, které byly poškozeny.

Pokud nemáte možnost zkontrolovat balík v přítomnosti kurýra, můžete nahlásit jakoukoli škodu do 48 pracovních hodin od data převzetí zásilky na náš email [email protected] . Vždy uvádějte: číslo objednávky, jméno a příjmení na jaké była objednávka vytvořena, název a počet poškozených produktu a přiložte fotografie poškození !!

OSOBNÍ ODBĚR

Osobně si můžete vyzvednout objednávku v našem obchodě Koszalin /Pl/, musíte nás dopředu informovat, že chcete využít  tuto možnost. Po obdržení informace ze skladu, že objednávka je připravena určíme vhodnou dobu a místo převzetí zboží. Osobní odběr je bezplatný.

Neexistuje možnost vidět produkt před nákupem. Pokud si koupíte nábytek, můžete si ho vyzvednout přímo na skladě v Koszalinie v Polsku.

Dajar
  • O firmě DAJAR
  • Naše výroba
  • Naše značky
Kontakt
  • Kontaktujte nás telefonicky
    v pracovní dny

    (v hod.: 8.00-16.00)
    +420 777 804 636

    E-mail: [email protected]

© 2020 Dajar.
Ochrana osobních údajů

Tato stránka používá soubory cookies pro poskytování služeb, v souladu s pravidly používání cookies. Podmínky pro skladování nebo pro přístup k souborům cookies, si můžete nastavit ve Vašem prohlížeči.