Dodání

Všechny objednávky prostřednictvím našeho obchodu jsou dopravovány GEIS PARCEL CZ, GEIS CARGO CZ, DB Schenker PL, RABEN PL nebo DHL PL.

Každá zásilka odeslána z našeho skladu je kontrolována a balená přes 2 osoby, které kontrolují zda výrobek není poškozen a nemá výrobní vady. Teprve po kontrole, je výrobek zabalen. Každé balení je pečlivě přelepeno páskou s logem naší firmy. Každá zásilka je pojištěna a v případě potřeby je transportována za specifických podmínek "Pozor sklo".

CENA DOPRAVY NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY:

Objednávka v hodnotě 3000.-kč a výše je zasílána zdarma.

Objednávka placená kartou, hotově nebo platbou na účet: 

Objednávka:

 0 – 499.99 Kč 150.- Kč
500 – 1499.99 Kč 130.- Kč
1500 – 2999.99 Kč 100.-Kč


Pro všechny výše uvedené zásilky při platbě na dobírku se připočítává poplatek  30.-kč.

CENA DOPRAVY NA ÚZEMÍ EUROPY:

1. Bezplatná přeprava nákladů - při objednání zboží nad 7200kč hrubého.

2. Náklady na dopravu pod 7200kč hrubého. Váhy následující tabulky:

CENA OBJEDNÁVKYTRANSPORT ZÓNA ITRANSPORT ZÓNA II

0- 719,99kč

360,00 kč

960,00 kč

720 - 2399,99kč

240,00 kč

840,00 kč

2400 - 4799,99kč

192,00 kč

600,00 kč

4800 - 7199,99kč

144,00 kč

480,00 kč

7200kč-

ZDARMA

3. UPOZORNĚNÍ! Uvedené ceny nákladů na mezinárodní dopravu se nevztahují na produkty v oddělení "zahrada". Poštovné se stanoví individuálně.

4. Doprava na dobírku je možná pouze na území České republiky!

5. Náklady na přepravu závisí od zóny, ve které se země nachází.

ZÓNA I:

Belgie, Estonsko, Finsko, Francie, Řecko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Holansko, Portugalsko, Polsko, Slovinsko, Španělsko, Maďarsko, Rakousko, Dánsko, Rumunsko.

ZÓNA II:

Švýcarsko, Irsko, Švédsko.

6. Platba je možná Eurem. Při výběru této možnosti, je kupující povinen kontaktovat obsluhu obchodu k určení přesné částky v této měně.

7. Přeprava mimo Evropskou unii - jakékoliv další náklady a celní poplatky hradí zákazník.

DOPRAVA A DODÁVKY

Zboží je většinou zabaleno a vyexpedováno z našeho skladu v Polsku do 48 pracovních hodin. Celková průměrná doba dodání od data vyvoření objednávky je do 5-7 pracovních dnů. Upozornění: vzhledem k jedinečnosti našich produktu se stává, že některé z nich vyžadují čas na dopravu, což může opozdit dodávku. V takovém případě je klient informován o prodloužení doručovací lhůty.

Pozor: v období před Vánocemi se může doba dodání vzhledem k náporům zásilek jak u prodejců, tak u doručujících kurýrů prodloužit až na 14 pracovních dnů. Dodací lhůty před Vánocemi nejsme schopni nijak ovlivnit ani urychlit. V momentě, kdy nejsme schopni již zaručit doručení do Vánoc, umisťujeme na stránky info.

Zboží "na objednávku" bude dodáno ve lhůtách dohodnutých mezi stranami.

V den odeslání Vaší objednávky obdržíte e-mail s potvrzením o odeslání objednávky a sledovací číslo zásilky a jméno kurýrní společnosti. Pohyb objednaného produktu můžete zjistit na internetových stránkách kurýra - stačí zadat číslo do sledování.

Jakmile je zboží předáno kurýrovi, informace o přibližném datu dodávky má výhradně kurýr. V otázkách ohledně data a času doručení JIŽ ODESLANÉ ZÁSILKY se prosíme obracejte na infolinku daného kurýra.

Kurýr zajišťuje dodání zásilky během 1-2 pracovních dnů, po přípravě zásilky k odeslání. U mezinárodních přeprav je tato doba prodloužena na 3-4 pracovní dny. Balíky jsou dodávány od 8 - 16 hod. Pokud v těchto hodinách pracujete, balík může být odeslán na místo Vašeho pracoviště, chcete-li to provést, zadejte jinou doručovací adresu v objednávkovém formuláři.

Zkontrolujte balíky - balíky otevírejte v přítomnosti kurýra a zkontrolujte jestli souhlasí objednávka a zda objednaný výrobek nebyl během přepravy poškozen. V případě poškození, sepsat protokol s kurýrem.
"Protokol o škodě"- specifikovat, jak je zboží poškozeno. Původní protokol zašlete nám (e-mailem na [email protected] ), po obdržení písemnosti Vám do 5 pracovních dnů zašleme na naše náklady nové výrobky, které byly poškozeny.

Pokud nemáte možnost zkontrolovat balík v přítomnosti kurýra, můžete nahlásit jakoukoli škodu do 48 pracovních hodin od data převzetí zásilky na náš email [email protected] . Vždy uvádějte: číslo objednávky, jméno a příjmení na jaké była objednávka vytvořena, název a počet poškozených produktu a přiložte fotografie poškození !!

OSOBNÍ ODBĚR

Osobně si můžete vyzvednout objednávku v našem obchodě Koszalin /Pl/, musíte nás dopředu informovat, že chcete využít  tuto možnost. Po obdržení informace ze skladu, že objednávka je připravena určíme vhodnou dobu a místo převzetí zboží. Osobní odběr je bezplatný.

Neexistuje možnost vidět produkt před nákupem. Pokud si koupíte nábytek, můžete si ho vyzvednout přímo na skladě v Koszalinie v Polsku.